Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Kerajaan Sarawak Tidak Anti...

KUCHING - Kerajaan Sarawak tidak sepatutnya dianggap menyekat kemasukan orang semenanjung ke negeri...

Mahathir Sahkan Bantuan Aidilfitri...

TOKYO - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad mengesahkan sejumlah 112,635 peneroka di...

Pembaca Berita RTM Farit...

PENYAMPAI berita RTM, Farid Ismeth Emir dilaporkan meninggal dunia di Hospital Assunta Petaling Jaya,...

Mahathir Beri Gambaran Lagi...

PETALING JAYA - Kenyataan Perdana Menteri, Dr. Mahathir Mohamad mengenai penambahbaikan cukai SST...

Safiey Setuju Program #P’hijrahan Fenomena TV Al Hijrah

Safiey Ilias yang menjadi nama paling trending minggu ini menyatakan persetujuan untuk terus muncul dalam #PenghijrahanFenomena TV Al Hijrah setelah sambutan luar biasa terhadap episod khas yang disiarkan 9.30 malam khamis lepas.

Melalui program 30 minit itu, Safiey, 22, akan terus berkongsi pengalaman kehidupannya sebagai pondan setelah mula menjadi jutawan pada usia 19 tahun.

Safiey akhirnya nekad untuk kembali ke fitrah dengan bertindak berani melakukan pembedahan mengeluarkan implan payu dara dan seterusnya berhijrah ke jalan Allah.

Episod khamis depan akan membicarakan mengenai dunia gelap Mak Nyah dan bantuan segera yang perlu diberikan kepada Mak Nyah yang ingin kembali.

“Safiey kini mula mengeluarkan dana bantuan kepada Mak Nyah yang mahu membuat pembedahan membuang implan. Safiey yakin jika lebih ramai yang sudi mengeluarkan dana, lebih ramai yang akan kembali menjadi lelaki” kata Penerbit #PenghijrahanFenomena, Syirfan Indra Mitra Surya Hussin.

Safiey bersama Syirfan, Penerbit #Penghijrahan Fenomena
Safiey bersama Syirfan, Penerbit #Penghijrahan Fenomena

Selain terus memahai konsep Hijrah Itu Mudah secara eksklusif bersama Safiey, kuliah ilmu Tonight With Zakir Naik akan teruskan bersiaran dengan syarahan Benarkah Al Quran Kata-Kata Allah?


Kuliah Dr. Zakir akan bersiaran rabu 10.30 malam dan Khamis 8.30 malam.

Bagi yang ingin mengikuti siri kuliah dari pendakwah tempatan, anda boleh mengikuti ceramah pelbagai tajuk mengenai Islam melalui slot Klinik D’Hijrah bersama Ustaz Asyraf Suarin, Ustaz Haryanto dan Ustaz Dr Sukki Othman.

Pada pasangan suami isteri muda yang selalui bergaduh dan bermasam muka mengenai isu kewangan dalam rumah tangga, ikuti program Masam-Masam Manis yang dihoskan Pelakon Zahiril Azim dan Shiera Ayob pada Khamis 02:05 petang.

Jangan lupa bersama TV Al Hijrah di FB TV Al Hijrah 114 untuk menyertai kempen #IslamIsFirstClass. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori