Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Tiada Ancaman Sepanjang Penggambaran...

LUMUT - Pasukan Khas Laut (Paskal) Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) menegaskan tiada...

Raja Vajiralongkorn Dan Permaisuri...

BANGKOK – Monarki Thailand, Raja Maha Vajiralongkorn dan Permaisuri Suthida Bajrasudhabimalalakshana disahkan positif...

“Jodoh Pernah Lintas Depan...

KUALA LUMPUR – Jodoh di antara pelakon dan pengacara, Fahrin Ahmad dengan isterinya,...

Kedah Lakar Kemenangan Sulung...

KUALA LUMPUR - Juara Liga Perdana, Kedah mengutip tiga mata berharga dalam saingan...

PRU14: PSM Umum Bertanding Di Kerusi PKR

KUALA LUMPUR – Parti Sosialis Malaysia (PSM) mengumumkan parti itu akan bertanding di Parlimen Sungai Buloh dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Setiausaha Agung PSM, A.Sivarajan berkata, kerusi Parlimen P107 Sungai Buloh sebelum ini dikenali sebagai Parlimen Subang.

Ahli Parlimen Subang sebelum Parlimen dibubarkan baru-baru ini ialah pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR), R.Sivarasa.

Justeru, Sivarajan memaklumkan satu sidang media akan diadakan PSM bagi mengumumkan perkara itu esok di Petaling Jaya, Selangor.

Ahli Jawatankuasa Kuasa PSM, S Arutchelvan pada Januari lalu memberi peringatan kepada Pakatan Harapan supaya tidak tuduh PSM ‘makan dedak’ jika berlaku pertandingan tiga penjuru.


Ia berikutan PSM pernah memohon menyertai Pakatan Harapan tetapi tidak diendah dan menawarkan cuma satu kerusi untuk PSM.

Arutchelvan turut mendedahkan penipuan Datuk Seri Anwar Ibrahim keatas PSM yang berjanji beri kerusi DUN Semenyih dalam PRU 2008, tetapi tidak berbuat demikian apabila tiba pilihan raya. -MYNEWSHUB.CC

Kategori