Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

2 Pasangan Kekasih Ditahan...

TAMPIN - Dua pasangan kekasih ditahan selepas didapati positif dadah dalam satu serbuan di sebuah...

‘Kawalan Minda’ Jadikan Fikiran...

KUALA LUMPUR - Polis Diraja Malaysia (PDRM) mendedahkan proses radikalisasi penyokong kumpulan pengganas...

GHB Bakal Jadi Parti...

KUALA LUMPUR - Gerakan Harapan Baru (GHB) yang dipelopori bekas pemimpin PAS yang...

Larian Obor Sukan SEA...

KUCHING - Larian Obor Sukan SEA Kuala Lumpur 2017 tiba di bandar raya...

‘Perlu Ambil Hati Anak-Anak Saya Dulu’ – Rita Rudaini

PERNAH melalui dua kali kegagalan dalam berumah tangga, pelakon Rita Rudaini kini diliha lebih selesa memberikan fokus terhadap dua anak lelakinya selain perniagaan restoran Rumah Kueh yang diusahakannya.

Menurut Rita, sekiranya mana-mana lelaki mahu menjalinkan hubungan istimewa dengannya, mereka terlebih dahulu perlu mengambil hati anak-anaknya, Airit Rayyan Rizqin; 7, dan Airit Rafqa Arjuna; 5.

“Yang boleh saya katakan mana-mana lelaki yang mahu menjalinkan hubungan cinta dengan saya perlu pandai mengambil hati kedua-dua anak saya dahulu.

“Saya sendiri tidak pernah meletakkan syarat lain melainkan perkara itu sahaja. Kalau mereka mampu menawan hati anak-anak, insyaAllah akan berjaya menambat hati saya juga,” katanya dipetik sebuah akhbar harian.

Sementara itu ketika diminta mengulas mengenai hubungannya yang kini dilihat semakin mesra dengan hos Donna Muslim, Rita tidak menafikan jejaka itu adalah lelaki yang paling rapat dengannya buat masa ini.

rita1
Rita Rudaini dan Donna Muslim.

“Kalau bercakap tentang dia (Donna), memang saya akui selesa berkawan dengannya. Saya sendiri tak punya ramai kawan lealki dan apabila ada keserasian rasanya tak ada masalah untuk mengekalkan silahtuhrahim tersebut.


“Cuma yang oleh saya katakan masih terlalu jauh untuk membuat sebarang andaian buat masa ini. Biarlah masa yang menentukan,” katanya lagi.

Bagi yang setia mengikuti perkembangan Rita, pastinya mengetahui yang dia kini sedang ‘gila’ dengan cinta baharunya iaitu bergelar usahawan menjayakan perniagaan restoran menjual kuih muih tradisi Melayu yang terletak di Sunway Nexis, Kota Damansara.

Jadi, buat peminat setianya, apa lagi jika nak merasa air tangan Rita, jangan lupa serbu kedainya ya! – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori