Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Suruhanjaya Tenaga Rampas Kipas...

PUTRAJAYA - Suruhanjaya Tenaga (ST) merampas 187 unit kipas siling bernilai RM100,000 di...

VIDEO: Gaduh Besar Hanya...

Inilah akibatnya jika sifat bertolak-ansur tidak disemai dalam diri. Hanya kerana perkara remah, kedua-dua...

GST Lebih Baik Daripada...

PONTIAN - Cukai Jualan dan Perkhidmatan (SST) yang diperkenalkan kerajaan Pakatan Harapan (PH)...

Janna Nick Tak Peduli...

PETALING JAYA - Pelakon dan penyanyi Janna Nick berkata dia tidak ambil peduli...

Perempuan Tak Pakai Pelitup Muka Itu Menipu – KJ

KUALA LUMPUR – Khairy Jamaluddin melabelkan aktivis perempuan yang mendakwa berlaku 5 kematian melibatkan remaja akibat kesan sampingan vaksin Covid-19 sebagai seorang penipu.

Kenyataan yang mencerminkan kemarahan Menteri Kesihatan itu dibuat melalui kicauan di akaun media sosial Twitter beliau petang tadi.

“Kenyataan Pengerusi CITF-A berkenaan video viral remaja meninggal dunia akibat kesan sampingan selepas menerima vaksin.

Basically, the woman in the video who was speaking with her mask off flat out lied. (Umumnya, wanita yang bercakap tidak memakai pelitup muka dalam video itu menipu terang-terangan),” katanya.

mynewshub

Khairy membuat kenyataan itu selepas siasatan kementeriannya dan Pasukan Bertindak Imunisasi Covid-19 Remaja mendapati tidak ada sebarang kematian akibat kesan sampingan vaksin Covid-19 di kalangan remaja seperti yang didakwa aktivis berkenaan.

Siasatan mendapati dua pelajar sebuah sekolah yang meninggal dunia di Perak belum pun mengambil suntikan vaksin Covid-19 dan tiada ada sebarang kematian berlaku di Sabah.


mynewshub

Manakala dua lagi remaja adik beradik di Perak juga disahkan mengalami tindak balas tetapi tidak meninggal dunia, malah salah seorang remaja berkenaan sudah pun pulang ke rumah selepas menerima rawatan. – Mynewshub.TV

Ikuti Twitter Mynewshub.

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori