Pengikut Biadab, Saya Sekat – Siti Nurhaliza

PENYANYI terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza tidak teragak-agak menyekat pengikut biadab di laman Instagram (IG) yang melemparkan komen berbaur negatif….

PENYANYI terkenal, Datuk Seri Siti Nurhaliza tidak teragak-agak menyekat pengikut biadab di laman Instagram (IG) yang melemparkan komen berbaur negatif.

Siti, 39, berkata, dia tidak mahu IG miliknya dicemari dengan aura negatif apatah lagi berunsur menghasut hingga menimbulkan perbalahan dalam kalangan pengikut.

“Saya okey saja kalau ada saranan ke arah kebaikan. Bagi saya, ia sesuatu yang bagus dan saya akan terima.

“Namun, kalau ada yang saja nak komen negatif, itu memang niat dia. Jadi, untuk komen sebegitu, lebih baik saya sekat. Saya tidak mahu ada aura negatif dalam IG saya.

“Kebiasaannya komen sebegini lebih kepada menghasut. Kalau sudah sekat, hati lebih tenang,” katanya kepada Harian Metro.

Siti berkata demikian sebagai mengulas komen negatif diterimanya menerusi video anaknya, Siti Aafiyah yang berada di spa bayi, baru-baru ini.

Rata-rata komen diterima menganggap tindakan penyanyi lagu Segala Perasaan itu tidak sesuai dan boleh membahayakan anaknya itu.

Pada masa sama, Siti yang ditemui pada majlis pelancaran SimplySiti Gold Edition di sini, hari ini berkata, dia juga tidak menafikan mendapat komen negatif setiap kali memuat naik wajah anaknya, Siti Aafiyah.

“Apa juga dimuat naik, walaupun perkara baik tetap akan ada kritikan.

“Disebabkan itu, suami menasihati agar tidak kerap memuat naik gambar anak di IG kerana sedar pasti ada yang mengata,” katanya. – myMetro Online

Loading...