Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

PAS Fokus Pengundi Cina...

SHAH ALAM - Hanya tinggal seminggu lagi tempoh berkempen untuk Pilihan Raya Kecil...

Polis Tahan 9 Lelaki...

PUTRAJAYA - Polis Putrajaya berjaya menyelesaikan kes rompakan pertama kedai emas di Presint...

Anak Bruce Lee Saman...

SHANGHAI - Firma yang diuruskan anak perempuan Bruce Lee telah menyaman sebuah sebuah...

64 Rumah, Inap Desa...

MARAN – Hujan lebat tanpa henti selama dua jam sejak petang semalam di...

OSEM: Aplikasi Ulangkaji Paling Awesome!

BAYANGKAN satu aplikasi pembelajaran yang seakan-akan permainan video interaktif yang bukan sahaja membantu anda mengulangkaji pelajaran, tetapi ia juga menghiburkan anda dalam masa yang sama.

Wahh! Menarik bukan?

Berita gembira! Kini apa yang anda idamkan telah wujud dalam aplikasi mobil yang boleh di muat turun secara langsung dari Google Play dan App Store.

Osem menyediakan medium pembelajaran tanpa menggunakan buku disamping menekankan konsep ulangkaji yang dilengkapi dengan perisian latih tubi antara pelajar, perkongsian nota dan bantuan untuk berjaya di dalam peperiksaan!

OSEM: Aplikasi Ulangkaji Paling Awesome!

Yang paling mengejutkan, aplikasi ini telah mencecah sebanyak 5,000 pengguna dalam tempoh kurang daripada sebulan dari tarikh pelancarannya. Ternyata aplikasi mobil ini telah memberi impak besar kepada teknologi pembelajaran masa kini dan ia tidak menghampakan penggunanya.

Pasti anda tertanya apakah kelainan yang dibawa oleh aplikasi OSEM ini bukan?

Aplikasi ini pastinya membawa kelainan dengan adanya fungsi yang direka khas untuk memudahkan pengguna mengulangkaji sambil mengikut “trend” dan ia pasti memenuhi apa yang anda idamkan.

OSEM: Aplikasi Ulangkaji Paling Awesome!


Aplikasi ini juga terdiri daripada soalan-soalan secara rawak daripada pelbagai matapelajaran dan bab mengikut tahap pendidikan yang telah disediakan oleh 1,600 guru yang berpengalaman mengikut ketetapan Kementerian Pendidikan Malaysia sebagai persediaan menghadapi peperiksaan UPSR dan PT3.

Jangan risau! Aplikasi ini mampu memuaskan kehendak pengguna kerana ia menawarkan hadiah-hadiah yang lumayan dengan hanya satu “klik”. Pengguna perlu membuat ulangkaji dan mendapatkan gold untuk bid hadiah yang diidamkan.

OSEM: Aplikasi Ulangkaji Paling Awesome!

Bagaimana untuk memuat turun secara percuma?

Dapatkan aplikasi mobil ini dengan segera melalui osem.me/download. Anda tidak akan menyesal! Ini jaminan daripada kami. – MYNEWSHUB.CC

Kategori