Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Bukan DAP Bangkitkan Isu...

KUALA LUMPUR - Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menegaskan pihaknya tidak pernah...

Pesawat Hilang Bawa Pemain...

Bangkai pesawat yang dilaporkan hilang dan terhempas di Andes 54 tahun yang lalu...

MH370: Pasukan Malaysia Jumpa...

PARIS - Pasukan penyiasat Malaysia yang berada di Pulau Reunion mula melakar kejayaan...

Bekas Naib Presiden PAS,...

KUALA LUMPUR - Bekas Naib Presiden PAS, Nasharudin Mat Isa dilantik sebagai Ketua...

Ngeri! Rakaman Wanita Terjun Bangunan Tersebar

KECOH menerusi media sosial sejak semalam apabila sebuah rakaman video memaparkan situasi mencemaskan seorang wanita terjun bangunan di sebuah kondominium di Singapura.

Dalam kejadian jam 7 petang di kondominium The Interlace semalam, wanita yang dipercayai warga Myanmar itu dilihat duduk di luar kawasan balkoni kediaman pada ketinggian tingkat 19.

Dalam video tersebut, kedengaran seorang wanita sedang cuba memujuknya untuk membatalkan niat untuk terjun bangunan dalam bahasa Myanmar.

Bagaimanapun, individu terbabit gagal memujuk mangsa yang kemudian bertindak terjun dalam keadaan tangan dan kakinya terbuka sebelum terhempas ke lantai.


Orang ramai yang menyaksikan kejadian itu menjerit ketakutan dan lebih mengerikan apabila terdengar bunyi hentakan kuat itu.

Perkongsian video di laman Twitter menjadi bualan hangat netizen dan ada yang menganggap wanita tersebut didera oleh majikannya sehingga memaksa dirinya untuk membunuh diri.

Stomp melaporkan, mangsa yang berusia 25 tahun itu bekerja sebagai pembantu rumah dan polis masih menjalankan siasatan bagi mengenal pasti motif kejadian tersebut. – MYNEWSHUB.CC

Kategori