Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Kes Denggi P.Pinang Meningkat...

GEORGE TOWN - Kes demam denggi di Pulau Pinang mencatat peningkatan sebanyak 56.06...

Reman Timbalan Pengarah Kanan...

PUTRAJAYA – Tempoh reman Timbalan Pengarah Kanan di Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)...

Polis Nafi Saman Pemandu...

KUALA LUMPUR - Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Bukit Aman menafikan polis...

Ku Li Akui Anwar...

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah mengakui Presiden Parti...

Neelofa Akhirnya Akui Pernah Bercinta Dengan Fattah Amin

JIKA sebelum ini pengacara dan pelakon Neelofa banyak bermain teka-teki mengenai status hubungannya dengan hero gandingan drama Suri Hati Mr. Pilot (SHMP) iaitu Fattah Amin, terbaharu Neelofa mengakui mereka sememangnya pernah mempunyai sejarah bercinta sebelum ini.

Menurut Neelofa, hubungan mereka sebelum ini bukanlah sebagai salah satu strategi mahupun gimik bagi ‘melakukan’ drama lakonan mereka.

Memetik kenyataan pelakon berusia 28 tahun itu, dia berkata, “Ramai yang ingat, masa cerita kami timbul awal-awal dulu, ia seperti memberi harapan palsu. Cinta yang digambarkan tidak wujud, hanya igauan, khabar angin, andaian semata-mata dan macam-macam lagilah yang diperkatakan orang.”

“Kami juga sedar peminat harapkan jawapan pasti. Cuma dalam hal ini kami kena berhati-hati. Kami tak mahu menyakitkan hati banyak pihak. Kami mahu berlaku adil kepada semua supaya tidak wujud salah faham dalam perkara begini. Memang dari awal minggu ketika penggambaran SHMP, kami memang pernah bersama.

“Cuma, situasi kami amat berbeza dengan pasangan lain. Kami berada dalam industri yang membabitkan media, peminat, orang ramai dan mereka yang tidak mengenali kami.

“Lalu, dalam membuat sebarang keputusan membabitkan hal ini, kami kena fikirkan mereka semua. Kami kini memilih untuk berterus-terang kerana wujud cakap-cakap mengatakan semua hanya gimik, permainan dan seperti wujud penipuan,” ujarnya yang dipetik menerusi portal Budiey.com. 


Fenomena Neelofa dan Fattah yang digelar LoFattah oleh peminat mereka, bakal diperkatakan lagi selepas ini kerana dikhabarkan, pasangan ini akan sekali lagi digandingkan menerusi sebuah drama arahan Michael Ang.

Mungkinkah drama terbaharu itu mampu mencatat fenomena seperti mana yang diraih Suri Hati Mr. Pilot, sama-sama kita nantikan! – MYNEWSHUB.CC 

Kategori