Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Kilang Haram: Exco Kerajaan...

GEORGE TOWN - Anggota exco kerajaan Pulau Pinang, Phee Boon Poh ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah...

Air Laut Di Selangor...

SHAH ALAM – Air laut diramal berada di paras tertinggi sehingga 5.5 meter...

Lelaki Bikin Kelakar, Tak...

Tanpa usul periksa, seorang pengguna laman mikro Twitter menyalurkan pendapat peribadinya terhadap musibah...

30 Juzuk Al-Quran Tetap...

PETALING JAYA - Pendakwah bebas, Ustaz Ebit Lew berkongsi kesedihan di Facebooknya apabila...

Lama Menghilang, Kini Izreen ‘Muncul’ Di Instagram

SELEPAS ‘menghilang’ hampir sebulan daripada media sosia, akhirnya semalam akaun Instagram milik pelakon penuh kontroversi, Izreen Azminda sudah kembali aktif semula.

BACA: Izreen, Suami Hilang Daripada ‘Radar’ Instagram

JUGA: Izreen Azminda Kesal Jadi Mangsa Akaun Palsu

Bukan sahaja Izreen, malah suaminya, Ude Wahid yang merupakan pemuzik bebas itu turut kembali mengaktifkan semula akaun peribadinya.

Masakan tidak, selepas isu rumah tangga mereka diketahui oleh umum, laman Instagram kedua-duanya telah diserang oleh ramai netizen yang tidak berpuas hati atas apa yang terjadi.

Gambar pertama yang dimuatnaik oleh Izreen selepas lama menyepi ialah dengn caption ‘Senyumlah, semuanya akan berjalan lancar’.

Bagaimanapun, dia tetap menutup ruangan komen di kesemua gambarnya. Mungkin khuatir jika sekali lagi diserang oleh netizen, jadi lebih baik dia mengambil langkah selamat terlebih dahulu.

Dalam masa yang sama, Ude sekadar mengaktifkan semula sahaja akaun Instagram miliknya tanpa memuat naik apa-apa gambar mahupun video.

Dalam isu ini, mungkin lebih baik mereka berdua perlu berdiam diri terlebih dahulu kerana kontroversi yang melanda masih lagi diperkatakan oleh netizen.


Pada 22 Mac lalu, Ude telah sah menceraikan isteri pertamanya, Intan Liana Saleh dengan talak satu.

Ude telah menfailkan permohonan cerai secara baik dengan mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Negeri Selangor 2002 sekitar 28 Februari lalu.

BACA: Intan Sah Diceraikan, Ude Kini Hak Milik Izreen Sahaja

JUGA: Bakal ‘Hilang’ Suami, Intan Dapat Tawaran Jadi Model

Rumah tangga yang dibina sejak lima tahun lalu itu musnah begitu sahaja dengan alasan tiada lgi rasa sayang di dalam diri Ude buat Intan.

Selain itu, Ude dan Izreen telah bernikah secara rahsia pada Ogos tahun lalu dan difahamkan ianya dilakukan atas permintaan pemuzik bebas itu sendiri. – MYNEWSHUB.CC/ AH

Kategori