Thursday, April 18, 2024

Creating liberating content

“Saya Malu Tonton Lakonan...

PENGHIJRAHAN kebanyakan selebriti wanita tanah air daripada tak bertudung kepada bertudung perlu dipuji...

Anggota UMNO Jangan Jadi...

KLANG - Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengingatkan semua anggota parti...

UMNO Belum Terima Permohonan...

TIMBALAN presiden yang menjalankan tugas-tugas presiden UMNO, Mohamad Hasan berkata UMNO belum menerima...

Agrobank Sasar Pembiayaan Mikro...

SEREMBAN - Agrobank menyasarkan pembiayaan mikro sebanyak RM240 juta tahun ini.Presiden dan Ketua...

“Jangan Salah Faham, Mereka Anak Kandung Saya”

NAMPAKNYA kontroversi melibatkan tiga orang anak usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri seperti tiada kesudahan malah semakin menjadi kecoh.

Sebelum ini, anak-anak pasangan itu iaitu Ammar Ahyan, 10, Qadejah El Zahra, 8, dan Ibraheem Adham, 6, menjadi bualan apabila Aliff menghantar mereka ke sebuah rumah yang tidak diketahui lokasinya dengan tujuan mengajar erti hidup susah dan berdikari.

Baca: Aliff Syukri Mahu Ajar Anak Hidup Susah

Kali ini, ketiga-tiga anak mereka sekali lagi mencuri perhatian netizen apabila ada pihak yang menyangka mereka adalah anak angkat kepada jutawan itu.

Menafikan perkara itu, isteri Aliff, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid tampil menjelaskan perkara sebenar menerusi sebuah entri terbaru di laman Instagram miliknya pada Khamis.

Menerusi entri tersebut, Nurshahida menjelaskan bahawa ketiga-tiga mereka adalah anak kandungnya. Menurut Nurshahida, dia melahirkan Ammar ketika berumur 23 tahun dan Qadejah sewaktu berusia 25 tahun.

Katanya lagi, anak bongsu mereka yang lebih mesra disapa Baem pula dilahirkan ketika Nurshahida berusia 27 tahun.


Perkongsian yang mendapat lebih daripada 21,000 tanda suka itu dilihat telah menerima pelbagai reaksi daripada pengikutnya di laman berkenaan.

Rata-rata komen ditinggalkan oleh para pengikutnya meminta isteri kepada jutawan kosmetik itu supaya bersabar dan tidak mengambil peduli tohmahan negatif yang dilemparkan.

Sehingga kini, perkongsian berkenaan dilihat terus menjadi perhatian dalam kalangan netizen terutamanya di Instagram. – MYNEWSHUB.CC/AM

Kategori