Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Gangguan Bekalan Air Di...

SEREMBAN - Beberapa kawasan di daerah Rembau, Port Dickson, Seremban dan Tampin akan...

Peminat Tuduh Zul Ariffin...

SEMENJAK namanya berada di puncak populariti, ada sahaja cerita kurang enak tentang pelakon kacak bernama...

Belanjawan 2020 – Belanjawan...

TUN Dr. Mahathir sebaik keluar Dewan selepas Belanjawan 2020 habis dibentangkan Lim Guan...

RUMAWIP Desa Satumas Setaraf...

KUALA LUMPUR - Pembeli Rumah Mampu Milik Wilayah Persekutuan (RUMAWIP) Residensi Desa Satumas,...

Jaga Penampilan, Atikah Suhaime Enggan Seksi Lagi

SEOLAH-OLAH serik dengan gosip yang menimpanya berkaitan foto bogel bersama beberapa pelakon lelaki tempatan. Atikah Suhaime membertahu dirinya enggan tampil seksi lagi.

Menerusi sebuah portal tempatan, dia berkata, pengalaman pahit berkaitan fotonya yang tersebar itu benar-benar memberikan kesan dan pengajaran kepadanya.

“Saya mengakui kontroversi yang berlaku terhadap saya sebelum ini banyak mengajar dan membuatkan saya lebih berhati-hati terhadap sikap dan penampilan diri. Dan juga mungkin saya akan mengurangkan penampilan yang terlampau seksi selepas ini.”

Jaga Penampilan, Atikah Suhaime Enggan Seksi Lagi

Dalam pada itu pelakon drama Bila Hati Berbicara ini turut berharap bahawa penampilan baharunya nanti akan menjadi contoh dan ikutan ramai disamping sesuai dengan dirinya.


“Saya mahu apa yang digayakan menjadi ikutan dan pastinya penampilan imej itu sepadan dan sesuai untuk semua. Diharap dengan imej baru dan penampilan baru memberi lebih semangat baru untuk saya lebih ke depan,” katanya kepada Projek MMO.

Perkembangan terbaharu Atikah, dia sedang menjalani penggambaran drama Seharum Mawar terbitan syarikat produksi JS Pictures, selain akan terbang ke Indonesia kerana terlibat dengan pembikinan filem My Stupid Boss 2. – MYNEWSHUB.CC

Kategori