Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Anjing Disiram Air Dan...

KEJAM. Seorang pemilik anjing telah melakukan perbuatan kejam dan tidak berperikemanusiaan terhadap anjing...

Jumpa Di Dasar Laut

BUENOS AIRES - Tentera Laut Argentina mendakwa syarikat yang diupah kerajaan berjaya mengesan...

Waran Tangkap Tanpa Jaminan...

MUMBAI - Mahkamah khas di India semalam mengeluarkan satu waran tangkap tanpa jaminan...

LGE Kena Belajar Balik...

SINIS... Pemuda UMNO bidas Lim Guan Eng sangkal laporan Nomura Global Research turun rating...

Hayat Ibu Berakhir Selepas Ditikam Anak Kandung

HAYAT seorang ibu berakhir dalam keadaan menyayat hati selepas ditikam anak kandungnya di dapur rumahnya di Kampung RTB Bukit Canggang, Kuala Langat, Semalam.

Kejadian hanya disedari suami dan seorang lagi anak mangsa berusia 12 tahun apabila mereka pulang ke rumah selepas solat Jumaat pada jam 2.10 petang.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Langat, Deputi Superitendan Kamalariffin Aman Shah berkata, bapa suspek mendapati anak keenam daripada 10 beradik itu tergesa-gesa berlari ke luar rumah dalam keadaan tangannya berdarah serta hanya memakai tuala.

Katanya, lelaki berkenaan cuba mengejar anaknya berusia 20 tahun yang tidak bekerja itu sebelum menghubungi polis untuk tindakan lanjut.

“Anggota polis yang tiba ke lokasi turut bergelut untuk menahan suspek sebelum berjaya menahannya kira-kira 50 meter dari lokasi kejadian.

“Mangsa yang berusia 50 tahun itu ditemui terbaring di dapur dengan kesan tikaman pisau di bahagian kepala,” katanya kepada NSTP.

Kamalariffin berkata, pisau yang dipercayai digunakan suspek turut ditemui di lokasi kejadian.


Katanya, siasatan awal polis mendapati, ketika kejadian hanya mangsa, suspek dan lima kanak-kanak yang diasuh berusia dua hingga empat tahun berada di dalam rumah itu.

“Semua kanak-kanak itu tidak mengalami kecederaan dan ketika ditahan suspek dilihat seperti kurang waras, namun siasatan masih dijalankan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya. – myMetro Online

Kategori