Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Rasuah: Zahid Mengaku Tidak...

Bekas Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengaku tidak bersalah...

Jualan Khas Pasar Tani...

KUALA LUMPUR - Orang ramai berpeluang membeli barangan keperluan sambutan Hari Raya Aidilfitri...

Edar Kanabis, Penghantar Makanan...

JOHOR BAHRU: Seorang penghantar makanan dihukum gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi di...

Putera Harry Kerabat Diraja...

DI sebalik sikap liarnya yang gemar berparti, namun anak bongsu Putera Charles dan...

Hanez Buat ‘Surprise Birthday’ Suami, Bercuti Bersama

JIKA minggu lalu dunia hiburan tanah air dikecohkan dengan berita aktres Hanez Suraya Abd Aziz, 32, yang dikatakan bakal bercerai dengan suaminya Romie Razin Adilha Abd Rais, 37, kini Hanez telah tampil memberikan penjelasan mengenai keadaan rumah tangganya dengan cara yang sangat classy.

Sekadar mengimbas kembali, minggu lalu laporan mengenai Hanez memfailkan penceraian mula tersebar baru-baru ini apabila sekeping gambar yang bertulis nama plaintif dan defendan iaitu Hanez Suraya dan Romie di mahkamah syariah.

Namun, Hanez tidak menghadirkan diri mahkamah, sebaliknya hanya mewakili peguamnya. Menerusi gambar yang dimuat naik oleh Hanez, pada masa yang sama dia turut meminta maaf kerana mengambil langkah mendiamkan diri sebelum ini.

Baca: “Kami Masih Bahagia” – Hanez Suraya

Memilih untuk membuat penjelasan tersebut melalui akaun Instagram miliknya, Hanez memuat naik gambar bersama suaminya dengan pose romantis beserta kapsyen mengharapkan orang ramai mendoakan kesejahteraan hubungan mereka.

Assalammualaikum.. Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kpd semua pihak sekiranya saya mengambil langkah utk berdiam.. Bukan berdiam bermaksud saya mengiyakan atau menafikan cuma mengambil masa utk mencari ruang utk tenang.. Tiada apa yg saya ingin jelaskan di atas apa yg terjadi.. Sememangnya kami hanya manusia biasa yg tidak lari dr melakukan kesilapan.. Cuma apa yg penting antara saya dan suami saya kami masih bahagia bersama dan tidak ada apa2 yg berlaku.. Alhamdulillah rumahtangga kami masih kekal.. Apa yg terjadi biarlah kami berdua selesaikan dan tidak perlu ada spekulasi2 yg menjadi tokok tambah dr pihak2 tertentu.. Syukur Alhamdulillah suami saya sentiasa tenang di atas apa yg berlaku ini.. Terima Kasih di atas sokongan2 kuat dr pihak keluarga, rakan2 rapat, media dan fans di luar sana yg sentiasa memberi semangat dan mendoakan yg baik2 utk kami.. Assalammualaikum #doakanyangbaikbaik

A photo posted by Mummy to Putri Aleesya (@hanezsuraya) on

Menerusi kapsyen gambar itu, Hanez menjelaskan bahwa mereka berdua hanya manusia biasa dan mahu menyelesaikan kemelut rumahtangga mereka secara peribadi tanpa pembabitan pihak luar.

Hanez dan Romie ketika ini dilihat sedang bersungguh-sungguh berusaha untuk mempertahankan hubungan mereka apabila Hanez melakukan ‘surprise’ sempena hari lahir suaminya itu.

Ibu kepada Putri Aleesya, 1, ini turut memuat naik dua buah video merakamkan majlis yang santai dan tampak romantis itu, di mana dalam salah sebuah video itu Hanez sempat bergurau menyuruh Romie meletakkan wajahnya ke arah percikan api semasa suaminya bertanya cara untuk meniup bunga api yang menghiasi kek hari lahirnya, sebelum kedua-duanya tertawa.

Bukan itu sahaja, Hanez turut mengabadikan percutian mereka di Cameron Highlands di dalam Instagram.


Menerusi gambar-gambar yang dimuat naik, jelas di wajah pasangan ini bahawa sememangnya masih wujud ketabahan dan perasaan sayang di antara satu sama lain.

💚

A photo posted by Mummy to Putri Aleesya (@hanezsuraya) on

✌🏻

A photo posted by Mummy to Putri Aleesya (@hanezsuraya) on

Majoriti peminat Hanez turut memberikan kata-kata semangat dan tidak putus-putus mendoakan kebahagiaan pasangan yang bernikah pada 14 Mac 2015 ini:

“@prettymakeup.co: Semoga bahagia hingga Jannah.”

“@norhayati.tajuddin: Semoga berbahagia hingga ke Jannah. Aamiin.”

“@aisyahn1175ecah: Moga bahagia hingga ke syurga wahai puan hanez suraya.”

“@emmaemilylavigne: 😍😍😍 moga berbahagia Kak Hanez.” – MYNEWSHUB.CC/SK

Kategori