Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Perbanyakkan Dasar, Program Pulih...

PEKAN - Jabatan Perhutanan Pahang diarahkan untuk memperbanyakkan dasar dan program berkaitan pemuliharaan...

Esscom Jamin Keselamatan Pelayar...

KOTA KINABALU - Kawasan Keselamatan Khas Pantai Timur Sabah (Esscom) memberi jaminan kepada...

Pilih Pihak Yang Mengajak...

TUMPAT (Kelantan) - Menjelang pukul 12 tengah malam tadi, di Dewan Undangan Negeri...

Rebut Hadiah Krismas, Pembeli...

KECOH... Hanya kerana hadiah, satu pergaduhan tercetus melibatkan sekumpulan enam pembeli di sebuah...

Gadis 15 Tahun Jadi Mangsa ‘Kenduri’ 20 Lelaki!

MALANG menimpa seorang remaja perempuan apabila menjadi mangsa ‘kenduri’ sekumpulan 20 lelaki bernafsu binatang dalam satu kejadian di Hulu Palik Bengkulu, Indonesia, baru-baru ini.

Dalam kejadian berkenaan, mangsa yang berusia 15 tahun itu berkata insiden tersebut bermula apabila rakan-rakan lelakinya (suspek) berkunjung ke rumah untuk melepak.

Namun sekitar jam 11 malam, kesemua suspek termasuk teman lelakinya menggunakan helah dengan mengajak mangsa keluar bersiar-siar menaiki motor sebelum berhenti di sebuah lokasi bagi melakukan perbuatan terkutuk itu.

Setibanya di kawasan berkenaan, mangsa mendakwa telah dipaksa dan dibawa ke sebuah rumah kosong sebelum dirogol secara bergilir-gilir oleh suspek.

Episode malang remaja itu tidak berakhir di situ sahaja apabila kejadian yang sama berulang sekali lagi pada keesokan harinya.

Apa yang lebih menyedihkan, mangsa dikatakan tetap dirogol oleh suspek meskipun dalam keadaan tidak sedar diri.

Lebih kejam, mangsa ditinggalkan begitu sahaja selepas sekumpulan ‘binatang’ itu selesai melampiaskan nafsu masing-masing.


Gambar Sekadar Hiasan

Bagaimanapun, perbuatan terkutuk itu terbongkar apabila mangsa berjaya melarikan diri daripada tahanan suspek, Isnin lalu.

Mangsa yang trauma itu telah memaklumkan kejadian berkenaan kepada kedua-dua orang tuanya sebelum membuat laporan polis.

Sementara itu, pihak polis Bengkulu Utara, AKBP Ariefaldi berkata, setakat ini pihak berkuasa telah berjaya menahan 14 suspek dan 6 orang lagi masih dalam pemburuan.

Menurutnya lagi, semua suspek dalam lingkungan umur 15 hingga 36 tahun itu dipercayai berasal daripada kampung yang sama.– MYNEWSHUB.CC/AM

Kategori