Tuesday, March 19, 2024

Creating liberating content

ESSCom Hargai Peranan RT...

TAWAU - Kawasan Keselamatan Khas Pantai Timur Sabah (ESSCom) menghargai sumbangan dan peranan...

Tengku Abdullah Ucap Tahniah...

KUALA LUMPUR - Presiden Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM), Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah...

Taktik Sewa Dua Bilik...

JITRA - Seorang pelajar institut pengajian tinggi awam (IPTA) dan teman lelakinya sanggup...

Perbaiki Rekod Peribadi, Namun...

GOLD COAST – Biarpun berjaya mengatasi rekod peribadi, atlet angkat berat termuda beraksi...

Fasha, Aidil Bersanding Di Majlis Berinai

KUALA LUMPUR – Tiada apa yang menggembirakan aktres terkenal, Fasha Sandha selain daripada bersyukur kerana bakal berkahwin sekali lagi diiringi restu daripada keluarga kedua-dua pihak.

Jika pernikahan kali pertamanya berlangsung dalam kontroversi, kali ini, Fasha mahu memaknai penyatuan hatinya dengan Aidil Aziz dalam serba keindahan.

“Kali ini saya merasai erti perkahwinan yang sebenar. Mungkin kali ini adalah kerana mendapat restu daripada kedua-dua pihak, rasanya lain,” kata Fasha berkongsi perasaan bakal menamatkan zaman jandanya kepada media pada Rabu.

Pelakon jelita itu ditemui di majlis malam berinai yang khusus diadakan bagi mengeratkan silaturahim antara kedua belah keluarga dan kenalan rapat di The Love @ Matic, Kuala Lumpur.

Dalam kegembiraan itu, Fasha juga meluahkan rasa sedih untuk meninggalkan gelaran janda atau ibu tunggal.

“Bagi saya, gelaran janda atau ibu tunggal melambangkan kekuatan seseorang wanita.

“Meskipun tidak ramai orang beranggapan baik dengan janda, Alhamdulillah saya telah menggalas tugas ibu tunggal ini dengan baik,” ujarnya lagi.


Selepas beberapa tahun menganggotai ‘Independent Single Mother Club’ (ISMC), Fasha, 34, juga berkata, dia sudah bersedia untuk meninggalkan kawan-kawan dalam kelab yang sama antaranya, Amelina, Erra Fazira dan beberapa yang lain.

Bagaimanapun, apabila ditanya tarikh perkahwinannya, Fasha enggan memberitahu dan hanya menjelaskan, majlis itu bakal diadakan pada hujung minggu ini.

“Ikut perancangan hujung bulan ini (Mac). Bagaimanapun, kalau sudah benar akan jadi, baru saya akan kongsi kerana kita tidak tahu apa akan jadi tetapi perancangan memang hujung bulan ini,” kata Fasha berahsia. – ASTRO Awani

Kategori