Buktikan ‘Crown’ Itu Wajar Dimiliki… Berat Tu Dik!

PELAKON Datin Seri Umie Aida berpendapat kejayaan Wany Hasrita merangkul Anugerah Bintang Paling Popular (ABPBH31), baru-baru ini tidak perlu dipertikaikan.

Menurut Umie, sama ada kemenangan tersebut hasil undian peminat atau sebaliknya, ia tidak harus dipersoalkan kerana trofi tersebut sudah pun menjadi milik penyanyi berusia 25 tahun itu.

Bagaimanapun, dia berpandangan gelaran atau anugerah tersebut agak berat untuk dipikul dan Wany kini harus membuktikan dirinya benar-benar layak menerima trofi berkenaan.


Umie berkongsi pandangan di InstaStory miliknya.

“Layak atau tak layak, dia sudah menang, atas usaha peminat atau sebaliknya pun tak penting untuk tahu.

“Crown (mahkota) bintang paling popular sudah jatuh pada dia. Sekarang tugas dia untuk buktikan crown itu memang wajar miliknya… berat tu dik, buktikan okay. Tahniah!,” katanya.

Pelakon filem Dukun itu berkongsi pandangannya di Instagram pada Isnin.

Sebelum ini, penyanyi lagu Menahan Rindu itu menegaskan dia dan peminatnya tidak membeli undi semata-mata untuk memenangi ABPBH31.

Wany atau nama sebenarnya Nurshazwany Hasrita Hasbullah, 26, berkata dia melihat sendiri usaha keras peminatnya yang sanggup bersengkang mata, mengundi setiap sejam tanpa tidur.

Selain Anugerah Bintang Paling Popular, Wany turut membawa pulang trofi kategori Penyanyi Wanita Popular menumpaskan calon lain seperti Ara Johari, Siti Nordiana, Nur Fazura dan Stacy. – mStar Online