Tuesday, April 23, 2024

Creating liberating content

China Dedah Jalan Raya...

BEIJING — China memang terkenal dengan mercu tanda unik sejak zaman dahulu lagi...

KSM Lulus 541,315 Kuota...

PUTRAJAYA - Kementerian Sumber Manusia (KSM) meluluskan sejumlah 541,315 kuota pengambilan pekerja warga...

Misi Serangan Raqqa: Daesh...

LEBIH 40 rakyat Malaysia yang menyertai Daesh dan masih bersembunyi di Raqqa antara...

Najib Tinjau Operasi ‘MyFarm...

PUTRAJAYA - Usahawan dan pengunjung pasar belian terus hasil pertanian, MyFarm Outlet Kasih...

Azmin Bincang Tubuh Parti Baharu?

KUALA LUMPUR – Bekas Timbalan Presiden PKR yang dipecat hari ini, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali dan bekas pemimpin yang menyokongnya, ketika ini sedang bermesyuarat di sebuah hotel dekat Damansara di sini.

Difahamkan, mesyuarat itu adalah bagi membincangkan mengenai kemungkinan mereka menubuhkan parti baharu atau sebaliknya, dalam meneruskan gerakan menubuhkan gabungan baharu bagi membentuk kerajaan.

Mesyuarat itu juga dipercayai diadakan membincangkan kembali percaturan mereka, selepas Tun Dr. Mahathir Mohamad yang mengumumkan peletakan jawatannya tengah hari tadi, dilantik sebagai Perdana Menteri interim.

Difahamkan, selain Mohamed Azmin, bekas pemimpin PKR lain yang hadir mesyuarat yang bermula kira-kira jam 8 malam itu termasuk Zuraida Kamaruddin, Datuk Saifuddin Abdullah, Datuk Kamarudin Jaffar dan Datuk Mohd Rashid Hasnon.

Sementar itu, Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU), Tan Sri Muhyiddin Yassin, sedang mempengerusikan mesyuarat khas parti itu di ibu pejabat BERSATU di Petaling Jaya.

Antara pemimpin yang dilihat turut hadir termasuk Ketua ARMADA BERSATU, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu. – BH Online

Kategori