Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Bedah Siasat Kali Kedua...

KUALA LUMPUR - Abang kepada Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Cradle Fund Sdn Bhd,...

Penunggang Motosikal Jadi Mangsa...

BERITA mengenai penunggang motosikal yang menjadi mangsa perbuatan individu tidak bertanggungjawab meletakkan seutas...

Najib Sekolahkan Mukhriz

Jika RM33b dana BNM tak lesap masa ayah kamu dan kesemua dimasukkan dalam tabung KWAN dengan purata pulangan 6.3% setahun untuk tempoh 27 tahun sejak tahun 1994, jumlah dana dalam KWAN akan tambah RM171.8 bilion hari ini.Bukan itu sahaja, sebab ayah kamu buat banyak IPP-IPP berat sebelah yang banyak menguntungkan kroni-kroni dan merugikan negara, Petronas terpaksa rugi sebanyak RM167.1 bilion sejak tahun 1997.

Kerjasama PAS-UMNO Sebahagian Konsep...

ALOR SETAR - Jalinan kerjasama antara PAS dengan UMNO dilihat sebagai sebahagian daripada...

Azalina Sedia Galas Tanggungjawab Baharu

KENYATAAN MEDIA

YB DATO’ SRI AZALINA OTHMAN SAID
MENTERI DI JABATAN PERDANA MENTERI

SAYA BERSEDIA MENGGALAS TANGGUNGJAWAB BAHARU

PUTRAJAYA – Sejajar dengan penyusunan semula portfolio Menteri-Menteri di Jabatan Perdana Menteri, saya ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada YAB Perdana Menteri di atas kepercayaan beliau untuk saya membantu mengawalselia hal ehwal perundangan yang telah diamanahkan kepada saya.

2. Saya masih dalam proses mengadakan pertemuan dan perbincangan dengan ketua-ketua agensi di bawah seliaan saya. Ini merupakan antara langkah- langkah yang saya ambil sejak tarikh kuatkuasa tugas 28 Jun 2016 lalu untuk mengetahui dengan lebih mendalam setiap agensi sebelum saya boleh memberi pandangan dan menggariskan hala tuju hal ehwal perundangan negara seterusnya.


3. Saya percaya tugas berkaitan perundangan ini juga boleh membantu dalam urusan hal-ehwal Parlimen. Saya yakin dengan kerjasama semua pihak dan semangat bekerja sebagai satu pasukan, segala sasaran yang diletakkan mampu dicapai dengan jayanya.

DATO’ SRI AZALINA OTHMAN SAID
14 JULAI 2016

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori