Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Lukisan Hyper-Realistik Ini Pasti...

Kenali Eloy Morales, beliau adalah seniman Sepanyol yang terkenal dengan lukisan hyper-realistik.Lihat sahaja...

Taufan Hato, Vietnam Airlines...

HANOI - Syarikat penerbangan Vietnam Airlines (VA) menyemak semula jadual penerbangan antara Hanoi,...

PRN: Tidak Rasmi –...

PETALING JAYA – Pengerusi DAP, Lim Guan Eng sedang mendahului pengiraan undi bagi...

Umrah Modus Operandi Baru...

KUALA LUMPUR - Kini terdapat individu yang merancang menyertai kumpulan militan IS melalui...

Ahli Peniagaan Tawar Diri Jadi Presiden Kafa

KOTA BHARU – Pengerusi Kumpulan Secretleaf International Sdn. Bhd., Amir Ramadzan Ibrahim menawarkan diri mengisi kekosongan jawatan presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan (Kafa) yang ditinggalkan oleh Tan Sri Annuar Musa.

Amir Ramadzan berkata kesediaannya itu berikutan tawaran yang dibuat secara terbuka oleh Setiausaha Agung Kafa Datuk Ismail Md Noor kepada mana-mana individu yang berminat untuk menjawat jawatan tersebut.

“Ia bukan semata-mata mahu publisiti ke atas peluang yang ditawarkan oleh Kafa tetapi pengalaman sebagai penaja kepada Kafa sebelum ini,” katanya kepada pemberita di sini, hari ini.

Sebelum ini, Kafa membuat tawaran secara terbuka kepada mana-mana individu berwibawa yang mahu memimpin badan induk itu dan pemilihan akan dibuat pada Kongres Agung Tahunan Kafa Ke-63 pada pertengahan September ini.

Beliau berkata kesudiannya menawarkan diri bagi jawatan tersebut bukan disebabkan oleh strategi perniagaan syarikatnya, sebaliknya lebih kepada mahu melihat perubahan kepada Kafa dan pasukan negeri kelahirannya sendiri.


“Urusan perniagaan biarlah urusan perniagaan, urusan persatuan biarlah urusan persatuan dan sekiranya saya berjaya diberikan tanggungjawab menerajui Kafa, jika syarikat saya mahu menaja Kafa, ia perlu mengikut syarat yang ditentukan oleh badan induk itu sendiri,” katanya.

Beliau mempunyai prinsip dan perancangan sendiri bagi melakukan perubahan kepada Kafa iaitu melihatnya secara menyeluruh sama ada tajaan, pengurusan dan pemain. – BERNAMA

  • Lagi berita berkaitan:
  • KAFA

Kategori