Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Pesakit Jantung Dijangka Meningkat...

KUALA LUMPUR - Jumlah pesakit jantung di negara ini dijangka meningkat sebanyak tiga...

Sultan Muhammad V Agong...

KUALA LUMPUR - Peletakan jawatan Sultan Muhammad V sebagai Yang di-Pertuan Agong berkuat...

KKM Nafi Tular Buah...

KUALA LUMPUR - Tiada amaran dikeluarkan oleh Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) berhubung jangkitan...

Polis Nafi Lelong Kereta...

KEPALA BATAS - Polis Seberang Perai Utara (SPU) menafikan akan mengadakan lelongan 26...

Agong Zahir Ucapan Tahniah Kepada Zii Jia

KUALA LUMPUR – Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah menzahirkan ucapan tahniah kepada pemain badminton negara Lee Zii Jia di atas kejayaan merangkul kejuaraan Kejohanan Badminton Seluruh England semalam. 

Dalam satu kenyataan dimuat naik di Facebook Istana Negara, Seri Paduka Baginda menzahirkan suka cita dan bangga atas kejayaan Zii Jia yang menjulang serta mengharumkan nama negara di persada dunia. 

Titah baginda, sesungguhnya kejayaan itu menggembirakan seluruh rakyat Malaysia dan baginda turut menzahirkan harapan semoga ia menjadi suntikan semangat kepada Zii Jia berlatih lebih keras untuk lebih cemerlang pada masa hadapan.

“Seri Paduka Baginda mengucapkan selamat maju jaya kepada Lee Zii Jia, semoga beliau dilimpahi kejayaan cemerlang berterusan dan terus mengharumkan nama negara di persada dunia,” menurut kenyataan itu, hari ini.

Al-Sultan Abdullah berharap kejayaan Zii Jia itu juga dapat menjadi sumber inspirasi kepada seluruh rakyat Malaysia supaya bekerja keras dan berusaha mencapai kejayaan di dalam bidang masing-masing.

“Seri Paduka Baginda turut mengambil kesempatan ini menzahirkan penghargaan kepada Persatuan Badminton Malaysia, di bawah teraju Tan Sri Mohamad Norza Zakaria, dan barisan kejurulatihan atas kejayaan Lee Zii Jia itu,” kata kenyataan itu lagi. – myMetro Online

Kategori