Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Kuching, Samarahan Catat IPU...

KUALA LUMPUR - Kuching dan Samarahan dilapor mencatat bacaan Indeks Pencemaran Udara (IPU)...

Jangan Politikkan Bantuan Mangsa...

KUCHING - Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi mengingatkan mana-mana...

Firma India Sasar Peluang...

KUALA LUMPUR - Syarikat-syarikat India berminat untuk meninjau peluang perniagaan selanjutnya di Malaysia,...

Gadis Tak Pakai Seluar...

SEORANG wanita menempuh saat paling memalukan apabila seluar yang dipakainya terlondeh sehingga menampakkan bahagian...

Agong Zahir Ucapan Selamat Hari Tentera Darat Ke-88

KUALA LUMPUR – Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah menzahirkan ucapan selamat menyambut Hari Tentera Darat Malaysia ke-88 kepada seluruh warga angkatan Tentera Darat, termasuk veteran dan semua yang pernah berkhidmat.

Istana Negara dalam kenyataan yang dimuat naik menerusi laman Facebook menyatakan Seri Paduka Baginda turut menzahirkan setinggi-tinggi penghargaan kepada anggota angkatan Tentera Darat, khususnya yang bertugas di barisan hadapan atas pengorbanan yang dicurahkan dalam membantu kerajaan memerangi penularan wabak Covid-19.

Seri Paduka Baginda turut menzahirkan setinggi-tinggi penghargaan kepada seluruh keluarga para perwira dan anggota Tentera Darat yang telah terkorban semasa bertugas.

Selaku pemerintah tertinggi Angkatan Tentera Malaysia, Seri Paduka Baginda turut menyanjung tinggi jasa, khidmat bakti dan pergorbanan yang dicurahkan oleh seluruh warga dan bekas anggota Tentera Darat dalam melindungi kedaulatan dan keselamatan negara.

“Semoga angkatan Tentera Darat terus menjadi sebuah angkatan yang disegani dan dihormati di persada antarabangsa,” titah baginda. – BERNAMA

Kategori