Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

21 Didakwa Sertai Kumpulan...

GEORGE TOWN - Seramai 21 lelaki termasuk seorang remaja didakwa menjadi anggota sebuah...

Wow.. Gunting Rambut Guna...

SANGGUPKAH anda mencuba teknik gunting rambut yang ekstrem ini? Tersebar sebuah video di laman...

Muhyiddin Sertai Sidang Kemuncak...

KUALA LUMPUR - Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan menyertai Sidang Kemuncak...

K’jaan Sudah Mengiktiraf Bahasa...

KUCHING - Masyarakat Iban sejak 30 tahun lalu telah memelihara kelangsungan, pembangunan dan...

5 Terbunuh Dalam Insiden Tembakan Di Fort Lauderdale

MIAMI – Sekurang-kurangnya lima mati dan lapan cedera apabila seorang lelaki bersenjata dipercayai veteran Perang Iraq melepaskan tembakan di Lapangan Terbang Fort Lauderdale, Hollywood, lapor pihak berkuasa, hari ini.

Suspek yang memiliki kad pengenalan tentera, ditahan dan disoal-siasat Biro Penyiasatan Persekutuan (FBI) berhubung kejadian tembakan hingga menyebabkan lapangan terbang antarabangsa itu terpaksa ditutup sementara.

Kejadian berlaku di tempat tuntutan bagasi Terminal 2, ketika penumpang sedang sibuk mengambil beg masing-masing apabila tiba-tiba dikejutkan oleh serangan lelaki terbabit yang dikenali sebagai Esteban Santiago.

Seorang saksi, John Schlicher memberitahu rangkaian berita Fox, ketika mengambil beg, dia terdengar tembakan pertama dan tiba-tiba seorang yang berada bersebelahan rebah.

“Penembak memegang pistol dan menembak ke arah orang ramai. Ketika itu semua orang berdiri sedang menunggu bagasi masing-masing,” katanya.


Setakat ini tidak ada petunjuk berhubung motif serangan di negara itu yang kerap berlaku keganasan senjata disebabkan mudah mendapatkan bekalan senjata api. – AFP

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori