Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Salji Hitam Turun Di...

MOSCOW - Penduduk di dua buah bandar di Rusia gempar selepas mendapati salji...

Cupcake ‘Jerawat’ Ini Boleh...

KITA biasa melihat pelbagai bentuk kek cawan yang muncul sejak trend 'cupcake' melanda dunia. Hati...

5 Perangai Wanita Yang...

KUNCI utama kebahagiaan rumahtangga adalah saling percaya dan saling menyayangi antara pasangan suami...

Pendaki Labuan Jejak Kaki...

LABUAN - Dua penduduk Labuan mencapai kejayaan tersendiri apabila menjadi pendaki pertama pulau...

Warrix Taja Skuad Kedah Musim Depan

KUALA LUMPUR – Pasukan Kedah mencatat sejarah apabila menjadi pasukan bola sepak pertama di negara ini mendapat tajaan syarikat pengeluar jenama Warrix iaitu Warrix Sports Co. Ltd.

Persatuan Bola Sepak Kedah (KFA) dalam satu kenyataan memberitahu. perjanjian persefahaman mengenai tajaan itu telah ditandatangani oleh wakil KFA dengan pengarah urusan Warrix di Bangkok pada 11 November lalu.

“Perjanjian itu dimeterai setelah satu sesi lawatan rasmi pihak pengurusan ke pejabat urusan dan kilang penghasilan produk Warrix di Nakhonpathom, Bangkok.

“Warrix turut menaja pasukan utama Liga Premier Thailand seperti Chiang Mai FC dan Nakhonratchasima Mazda FC. Warrix menaja skuad sepak takraw Malaysia dan Kedah merupakan pasukan bola sepak pertama (di Malaysia) ditaja setakat ini,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.


Menurut KFA, penajaan syarikat itu meliputi kelengkapan pakaian sukan tertakluk kepada kontrak akhir untuk skuad Liga Premier, Piala Presiden dan Piala Belia Kedah.

Turut dirancang pengeluaran barangan untuk peminat seperti jersi replika, mafla, topi dan beberapa t-shirt sebagai barangan rasmi KFA dan jika tiada halangan kedai rasmi menjual barangan tulen Warrix dan KFA akan diwujudkan di Stadium Darul Aman. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori