Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Penolong Pegawai Pendidikan Daerah...

Seremban : Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Port Dickson dihadapkan ke Mahkamah Sesyen Seremban,...

Belanjawan 2019: Peruntukan MoA...

PUTRAJAYA - Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani (MoA) menerima peruntukan dalam jumlah...

Calon PKR, Muslimin Bukan...

BAGAN DATUK - Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menafikan...

Rakyat Diperbodoh Atas Nama...

KUALA LUMPUR - Pakatan Harapan terutama Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak mahu berkompromi...

Trafik Perlahan Di Beberapa Lebuh Raya Utama Malam Ini

KUALA LUMPUR – Aliran trafik di beberapa kawasan di Lebuhraya Utara-Selatan dilaporkan perlahan malam ini berikutan orang ramai mula pulang ke kampung bersempena cuti sekolah dan sambutan Aidiladha esok.

Jurucakap PLUS Malaysia Berhad berkata trafik perlahan ke arah utara dari Slim River menuju Sungkai, Gua Tempurung ke Gopeng, dan Terowong Menora menuju ke kawasan Rehat dan Rawat (R&R) Sungai Perak.

“ Di arah selatan, trafik sesak di Nilai ke Bandar Ainsdale, Senawang menuju Hentian Senawang dan Sedenak ke Simpang Renggam,” katanya ketika dihubungi Bernama.

Sementara itu, menurut jurucakap Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM), trafik di Lebuhraya Pantai Timur (LPT) 1 dan LPT 2 bergerak lancar walaupun jumlah kenderaan terus meningkat.

Orang ramai boleh mendapatkan maklumat trafik terkini menerusi talian bebas tol Plusline di 1800-88-0000 dan Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) di talian 1800-88-7752 atau merujuk laman Twitter di www.twitter.com/plustrafik dan www.twitter.com/llminfotrafik. – BERNAMA

Kategori