Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Aktivis Anti Makan Daging...

SEKUMPULAN anti-pemakan daging di Sepanyol melakukan demonstrasi bagi meningkatkan kesedaran agar tidak memakan...

Tiga Anggota Polis Ditahan...

KUALA LUMPUR : Tiga anggota polis dipercayai daripada Pasukan Gerakan Am Briged Tengah...

Perteguh Muafakat, Jalinan Ukhuwah...

SERDANG - Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah bertitah agar jalinan...

Kerap Bermain TikTok, Suami...

JAKARTA: Gara-gara sering bermain TikTok, seorang wanita di Jakarta dirantai oleh suaminya bagi mengelakkannya daripada terus menggunakan aplikasi tersebut, lapor laman berita Suara.com.Video yang tular itu dikongsikan seorang pengguna dengan nama @ann***.Si suami sudah tidak tahan sangat la tu.

Polis Dihargai, Dapat Bunga Dari Kanak-Kanak

GAMBAR seorang kanak-kanak memberikan sekuntum bunga kepada seorang anggota polis trafik menjadi viral di laman sosial hari ini. Ramai yang bertanyakan siapakah kanak-kanak yang baik hati dan sanggup ke balai polis untuk menghadiahkan bunga kepada anggota keselamatan kita.

Sebenarnya kanak-kanak itu adalah anak kepada Ketua Polis Komuniti Malaysia, Kuan Chee Heng. Dia yang merupakan bekas anggota polis telah melancarkan kempen menghargai Polis Di Raja Malaysia (PDRM) dengan menghadiahkan sekuntum bunga bagi menghargai pengorbanan dan kerja keras mereka menjaga keamanan negara.



polis flower 3

polis flower

polis flower 4

Tahniah untuk Kuan Chee Heng atas usaha ini. Sekurang-kurangnya dengan cara ini dapt mewujudkan hubungan harmoni antara PDRM dan orang awam selain membantu menangani jenayah sedia ada.


Bagi mereka yang ingin mengetahui aktiviti serta nasihat berkaitan menangani jenayah, boleh mengikutinya di FB: Kuan Chee Heng. :-MYNEWSHUB.CC

Oleh: CRIME BUSTERZ

 

 

  • Lagi berita berkaitan:
  • PDRM

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori