Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Pengarah JPS Antara 3...

KUALA LUMPUR – Pengarah Jabatan Pengairan dan Saliran antara tiga individu ditahan hari...

Cabang Pajakan AirAsia Bersedia...

KUALA LUMPUR - Cabang AirAsia bagi pesawat pajakan, Asia Aviation Capital Ltd (AACL), telah memperbadankan Asia...

Buang Mayat Dalam Lubang...

Osogbo (Nigeria) - Penduduk di sini terkejut apabila menemui mayat seorang wanita berusia...

“Anugerah Buat Batu Nisan...

KELUHAN pelakon Jalil Hamid mengenai bayaran RM1,500 untuk watak utama yang ditawarkan pihak...

Khianat Bilik Kaunseling Sekolah Dengan ‘Bom’ Mercun

KOTA BHARU – Cermin tingkap bilik kaunseling sebuah sekolah menengah berhampiran Jalan Pantai Cahaya Bulan di sini rosak selepas dipercayai dilempar bahan letupan dibuat menggunakan mercun bola oleh pihak tidak bertanggungjawab hari ini.

Dalam kejadian jam 11 pagi itu, bahan letupan itu dilontar dari luar pagar sekolah ke dalam bilik tersebut dan ketika ketika kejadian dipercayai hanya terdapat seorang guru dalam bilik berkenaan namun beliau tidak cedera.

Seorang guru, yang namanya tidak mahu disiarkan, berkata kejadian itu berlaku ketika sesi pembelajaran dan warga sekolah itu digemparkan dengan bunyi letupan kuat tersebut.

Beliau berkata sebaik terdengar letupan itu beberapa guru terus ke lokasi kejadian dan terkejut melihat cermin tingkap bilik itu pecah.

“Turut kelihatan, beberapa serpihan dipercayai mercun bola. Kami tidak pasti siapa yang melakukan perbuatan itu dan percaya ia dibaling dari luar pagar sekolah yang terletak kira-kira 10 meter dari bilik berkenaan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Bharu, ACP Ismail Mat Sidik, ketika dihubungi, mengesahkan kejadian itu dan sepasukan anggota polis sudah dihantar ke lokasi kejadian untuk melakukan siasatan. – BERNAMA

Kategori