Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Jurukamera RTM Cedera Ditembak,...

GEORGE TOWN - Jurukamera RTM, Mohamad Amirul Amin Mohamad Amir, 28, yang cedera...

Nora Danish Tutup Kafe...

BARU-BARU ini muncul khabar angin mendakwa pelakon Nora Danish bakal menutup kafe Kopi...

Pesawat Tentera Udara Nigeria...

ABUJA - Sebuah pesawat Tentera Udara Nigeria terhempas atas sebuah rumah di bandar...

Fasa Kedua RTC Sungai...

JASIN - Fasa Kedua Pusat Transformasi Luar Bandar (RTC) Sungai Rambai bernilai RM3...

David Luiz Kembali Ke Chelsea, Cabaran Berat Kante

GARY Lineker mengingatkan N’Golo Kante bahawa ia akan menghadapi cabaran yang berat di Chelsea, jika kelab itu memastikan kedatangan David Luiz ke Stamford Bridge.

The Blues tidak lama bukan membuat pergerakan dramatik dengan memulangkan kembali Luiz ke Stamford Bridge, selepas mereka bersetuju untuk membayar 34 juta pounds bersamaan RM184 juta demi mengambil kembali pemain dari PSG itu.

Luiz sendiri sebelum sempat bermain bersama Chelsea, sebelum dijual oleh Jose Mourinho ke pasukan Paris Saint pada 2014 lalu.

Menurut Lineker, ia percaya bahawa kehadiran pemain pertahanan Brazil itu akan memberikan ujian yang berat pada Kante di sesi latihan.

Sebelum perpindahan Luiz disahkan oleh kelab, Lineker sempat menulis di Twitter: “Khabar angin mengatakan bahawa Chelsea sudah menawar David Luiz bernilai 30 juta pounds bersamaan RM163 juta. Hal tersebut akan memberikan ujian yang amat berat pada anda, Kante.”


Luiz meninggalkan Chelsea dua tahun lalu dengan 50 juta pounds bersamaan RM271 juta yang termahal oleh seorang pemain pertahanan. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori