Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Video: Lelaki Kantoi Buat...

SEORANG lelaki di Brazil kantoi melakukan hubungan seks dengan ekzos kereta apabila perbuatan...

Nenek 47 Tahun Dapat...

SIAPA sangka wanita ini sebenarnya merupakan seorang ibu dan nenek kepada dua orang...

Tolak Lamaran, Gadis Teruk...

SEORANG gadis berusia 20 tahun yang ditemui mati di sebuah spa di Jalan Mat...

APMM Semporna Tahan 2...

SEMPORNA - Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) Semporna menahan dua lelaki disyaki terlibat...

AirAsia Tawar Diskaun 20 Peratus

KUALA LUMPUR – AirAsia menawarkan potongan 20 peratus bagi harga tambang penerbangan ke lebih 100 destinasi dari 3 hingga 8 Mac ini.

Ketua Komersial AirAsia, Spencer Lee berkata, tawaran potongan harga tambang itu bagi penerbangan dari 5 Mac hingga 12 Julai 2015.

“Ia termasuk bagi kesemua penerbangan AirAsia dan AirAsia X dengan kod penerbangan AK (Malaysia AirAsia), D7 (Malaysia AirAsia X), FD (Thailand AirAsia), XJ (Thailand AirAsia X), QZ (Indonesia AirAsia) kecuali penerbangan domestik Indonesia, XT (Indonesia AirAsia Extra), Philippines AirAsia (PQ) dan AirAsia Zest (Z2).

“Potongan 20 peratus ini boleh didapati menerusi tempahan melalui applikasi mudah alih AirAsia bagi iPhone dan peranti Android, begitu juga dengan laman mudah alih mobile.airasia.com,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.


Spencer Lee, AirAsia yakin promosi potongan 20 peratus harga tambang itu akan meningkatkan permintaan untuk penerbangan perkhidmatan penerbangan syarikat itu.

Menurutnya, promosi itu peluang terbaik untuk orang ramai merancang percutian ke destinasi-destinasi menarik di serata Asia dan Australia. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori