Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Usaha Tangkis Ancaman Siber...

KUALA LUMPUR - Usaha berterusan bagi menangkis pelbagai ancaman dan serangan siber sentiasa...

Pelbagai Usaha BN Berkesan...

KUALA LUMPUR – Pelbagai inisiatif oleh Barisan Nasional (BN) dalam mendekati golongan belia...

Teliti Pelbagai Perkara Sebelum...

PAGOH : Kerajaan perlu meneliti pelbagai perkara sebelum mengambil keputusan sama ada mahu...

KFA Sokong Penuh Pimpinan...

KUALA LUMPUR - Persatuan Bolasepak Kedah (KFA) kesal dengan perbuatan tidak bertanggungjawab segelintir...

AirAsia Kembali Menawarkan Kempen Diskaun 20%

KUALA LUMPUR – AirAsia Bhd dan AirAsia X Bhd kini menawarkan diskaun 20 peratus ke atas semua tempahan penerbangan mulai hari ini hingga 12 Feb bagi perjalanan antara 7 Feb hingga 31 Julai, 2017.

Dalam satu kenyataan, AirAsia berkata tambang rendah itu meliputi semua destinasi, termasuk Kuala Lumpur ke Shantou, Luang Prabang, Pattaya, Perth, Busan atau Pulau Pinang ke Johor, Medan dan Johor ke Jakarta, Guangzhou.

Syarikat penerbangan tambang rendah itu berkata diskaun itu terpakai untuk semua tempahan yang dibuat menerusi airasia.com, aplikasi mudah alih AirAsia dan AirAsiaGo, manakala BIG Members boleh menebus mata penerbangan mengunakan AirAsia BIG Points masing-masing.

Ketua Pegawai Komersial Kumpulan AirAsia Siegtraund Teh berkata kempen promosi ‘Semua Tempat duduk, Semua Penerbangan’ itu dengan potongan 20 peratus tambang bagi rangkaian jarak dekat dan jarak jauh, juga meliputi Premium Flatbed di AirAsia X.


“Berdasarkan tambang rendah kami, lebih ramai rakyat Malaysia kini boleh melawat ke destinasi menarik dalam rangkaian penerbangan luas kami, kebanyakannya dikendalikan secara eksklusif oleh AirAsia dan AirAsia X,” katanya. – BERNAMA

Kategori