Thursday, April 18, 2024

Creating liberating content

SPRM Buka Kertas Siasatan...

KUALA LUMPUR : Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Azam...

” Apa Akan Jadi...

Bekas Mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin hari ini membangkitkan persoalan situasi...

CEO Rapid Penang Hadapi...

KUANTAN - Ketua Pegawai Operasi Rapid Penang didakwa di Mahkamah Sesyen di sini hari...

Video: Warga Emas Dirempuh...

SEORANG warga emas nyaris maut apabila dia dirempuh dan digilis sebuah kereta ketika...

Pemuda PAS P.Pinang Lapor Polis Terhadap Sarawak Report

BUKIT MERTAJAM – Dewan Pemuda PAS Negeri Pulau Pinang (DPPNPP) hari ini membuat laporan polis terhadap portal berita Sarawak Report yang didakwa memfitnah pemimpin parti itu menerima dana RM90 juta daripada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Laporan itu dibuat Naib Ketua Pemuda DPPNPP Ahmad Rafaei Abdul Rashid di Ibu Pejabat Polis Daerah Seberang Perai Tengah, di sini.

Beliau berkata berita yang dilaporkan Sarawak Report itu jelas sekali adalah fitnah dan berniat jahat terhadap PAS serta pimpinan parti berkenaan.

“Ini juga telah memberi persepsi buruk kepada PAS yang selama ini memperjuangkan tentang rakyat, kebajikan dan kebaikan tiba-tiba dapat duit pula. Jadi, ini satu benda yang memburukkan imej kami.


“Kami nafikan laporan Sarawak Report itu. Kayalah kalau betul kami terima dana RM90 juta,” katanya ketika ditemui pemberita selepas membuat laporan tersebut.

Ahmad Rafaei berkata pihaknya menyerahkan sepenuhnya kepada polis untuk tindakan lanjut dan meminta Sarawak Report menarik balik laporan berita itu. – BERNAMA

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori