Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Undang-Undang Perlu Untuk Elak...

KUALA LUMPUR – Koc Merah Jambu, koc khas yang diperuntukkan hanya kepada penumpang...

Samsung Galaxy A8 Akan...

PIHAK Samsung baru sahaja mengumumkan Galaxy A8 di pasaran China, di mana ia...

Malaysia Puji Usaha Tentera...

PELABUHAN KLANG - Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) memuji usaha tentera laut India...

Pesawat Nomad Beroperasi Secara...

PETALING JAYA: Pesawat Nomad buatan Australia yang terjunam di Sembulan, Sabah pada 1976...

Pelayan ‘Nerd’ Vs Model Seksi.. Jom Lihat Hati Budi Lelaki

GILA..! Lelaki mana tak suka kalau dapat menakluki hati gadis jelita persis supermodel yang sememangnya jadi dambaan setiap kaum adam kan?

Begitu pun, penampilan dan raut wajah diakui ramai orang termasuk lelaki bahawa ia bukanlah penentu kebahagiaan dalam hidup ini.

Malangnya, gadis yang tidak tahu berfesyen dan tampak ala-ala skema tetap sering dipandang enteng atau endah tak endah seperti mereka tidak wujud di muka dunia ini.

Peliknya, ada juga lelaki yang memilih rupa paras walaupun sekadar untuk  memulakan persahabatan. Apa boleh dikatakan, ianya amat mengecewakan.


Nah! Ini dia prank yang dilakukan seorang gadis jelita yang berlakon sebagai pelayan skema sebelum bertukar jadi model jelita untuk menguji sikap sebenar seorang lelaki.

Apa yang teruknya, seorang lelaki dilihat sanggup menipu masa gadis itu jadi pelayan hodoh konon ibunya sedang sakit di hospital untuk melarikan diri. Tapi bila jumpa dengan gadis seksi.. semuanya OK dan boleehhhh sahaja!

Apa lagi, tak pasal-pasal minah jelita itu memaki dan menolak pelawaan keluar bersama lelaki tersebut.  Inilah yang dikatakan.. PADAN MUKA! -MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori