Friday, March 29, 2024

Creating liberating content

Lelaki Parah Ditembak Disangka...

PARIT - Akibat disangka babi hutan, seorang lelaki parah selepas terkena tembakan yang...

Taylor Swift, Calvin Harris...

JIKA tadi Mynewshub berkongsikan cerita mengenai penyanyi sensasi Lady Gaga yang bakal berkahwin...

MH370: MAS & 4...

KUALA LUMPUR - Mahkamah Tinggi hari ini memerintahkan Malaysian Airline System Berhad (MAS)...

PRU14: PPBM Perlis Umumkan...

ARAU - Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) yang akan bertanding lima kerusi Dewan...

Raja Lawak Jepun Curi Puluhan Skirt Pelajar Demi Puas Nafsu

TOKYO – Polis Jepun pada Sabtu berjaya cekup seorang pelawak popular negara itu, Kenichi Takahashi, 44 tahun; yang disyaki mencuri puluhan pakaian seragam pelajar perempuan untuk memuaskan nafsu fantasi seks dirinya.

Aktor komedi terkenal itu merupakan anggota duo kumpulan King of Comedy dan mereka pernah memenangi pertandingan tahunan kebangsaan King of Contest pada 2010 yang disertai pelbagai kumpulan lawak tempatan.

Menurut laporan media Jepun, pihak polis menemui sejumlah 70 beg plastik besar mengandungi puluhan uniform pelajar perempuan khasnya blazer dan skirt dari beberapa buah sekolah menengah sekitar bandar raya Tokyo.

Lebih mengejutkan, para penyiasat turut mengesyaki ada sebilangan pakaian terbabit yang dicuri dari sekolah-sekolah di mukim Saitama dan Kanagawa berdasarkan kepada kepelbagaian logo institusi terlibat sendiri.


Baca: Guru Jepun Seks 12,000 Gadis Didakwa Ada 150,000 Foto Bogel

Takahashi dalam pada itu mengaku sudah menjalankan aktiviti tersebut lebih 20 tahun lalu dengan memecah masuk sekolah menggunakan sebuah trak milik dirinya sebelum mencuri pakaian pelajar perempuan terbabit.

Dia mendakwa suka menghidu bau aroma semula jadi pada pakaian berkenaan bagi merangsang nafsu seks dan membayangkan sedang mengadakan hubungan badan dengan tubuh pelajar seksi yang diimpikannya itu pula.

Kegiatan Takahashi bagaimanapun terbongkar selepas kamera litar tertutup di sebuah sekolah berjaya merakam trak suspek sekali gus membawa penangkapan pelawak sensasi itu pada Sabtu. – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori