Video: Pergaduhan Antara Lelaki Muda Dan Apek Tua Viral

PETANG ini, satu lagi video yang memperlihatkan pergaduhan di jalan raya menjadi viral.

Tidak banyak yang diketahui di mana ia berlaku, namun ia mendapat perhatian banyak pihak.

Apa yang dapat dilihat, seorang lelaki muda yang dipercayai menunggang motosikal hilang sabar dengan seorang pemandu kereta tua berbangsa Cina.

Dia menjerit memarahi pemandu kereta itu agar memandu dengan cara yang elok.

Apek berkenaan cuba mempertahankan dirinya dengan berkata dia tersilap jalan.

Ia kemudian diikuti dengan aksi cuba memukul dan menghempas pintu kereta.

Apa pun, silap jalan bukan beri lesen untuk memandu sampai membahayakan nyawa orang lain kan.

Rasanya bukan suka-suka budak muda dalam klip tu nak mengamuk, mesti apek itu pun sudah lebih.

Namun itulah kehebatan apek… bukan sekali ini…dah berkali-kali kita tengok video yang hanya sekerat muncul di media sosial.

Apa keseluruhan cerita kita tak faham. Sekerat sahaja untuk mewujudkan kesimpulan yang menyebelahi apek.

Seperti yang diluahkan seorang pembaca Mynewshub di fanpage kami, keluarga apek menjerit “solly sollyyyy” macam nak mati kena bunuh dah…namun tangan tetap steady juga duk rakam kejadian.


Pergaduhan Antara Lelaki Muda Dan Apek Tua Viral by mynewshub

Sentimen pembaca terbahagi kepada dua.

Satu yang marah dan berharap yang pemuda dalam klip berkenaan sepatutnya bertindak lebih sabar.

Manakala yang kedua tidak menerima bulat-bulat apa yang ditonton dan merasakan ada sesuatu yang lebih sehingga menyebabkan pemuda itu marah begitu sekali.

Penulis sendiri lebih cenderung kepada yang kedua sebenarnya.

Namun, kita tunggu jika ada lanjutan kepada kisah ini. – MYNEWSHUB.CC

Loading...