Thursday, March 28, 2024

Creating liberating content

Penduduk Flat Uda Fasa...

GEORGE TOWN - Penduduk Flat Uda Fasa 2, kini boleh menarik nafas lega...

UK Senaraikan Sinovac, Sinopharm,...

LONDON: United Kingdom (UK) pada Isnin mengumumkan vaksin Sinovac dan Sinopharm keluaran China...

Penumpang Korean Air Cemas...

PESAWAT Korean Air yang membawa lebih 150 penumpang berdepan detik cemas selepas juruterbang...

Cermin Pintu Hotel Rosak,...

ALOR SETAR – Cermin pintu utama sebuah hotel di Jalan Lumpur di sini...

Lucu, Komen Netizen Berkenaan ‘Sehelai Spender’ Rita Rudaini

KONFLIK pergaduhan antara bekas pasangan suami isteri Rita Rudaini dan Aidil Zafuan ini seakan tak lapuk dek hujan tak lekang dek panas sahaja.

Jika diikutkan, sejak dari 2012 lagi kisah persengketaan antara mereka ini sudah menjadi muka depan yang disiarkan di pelbagai portal dan media akhbar.

Dari perkara yang membabitkan hak penjagaan anak, gangguan daripada bekas isteri, tuntutan pampasan perkahwinan, sehinggalah sedalam-dalam perkara sulit rumah tangga yang sepatutnya bagi kami tidak perlulah diperhebohkan.

Apa lagi kalau bukan isu ‘sehelai spender‘ seperti mana kata-kata pelakon Mami Jarum Junior itu yang dipetik di laman Instagramnya dalam membalas tomahan Aidil Zafuan sebelum ini yang menyifatkan Rita hanya ingin duit daripadanya.

BACA: Nak Duit Ke, Nak Mempertahankan Maruah? – Aidil

BACA: Sehelai Spender Aku Pun Kau Tak Pernah Beli – Rita Rudaini

“Sehelai spender aku pun kau tak pernah beli or sebiji gula Hacks pun ko tak pernah beli tapi kat mahkamah kau cakap semua baju dan alat mekap aku ko beli,” tulis Rita Rudaini sebelum ini.

Sebagai penyeri hari Selasa anda, kami bawakan komen lucu yang diberikan netizen berkenaan perkara terbabit seperti mana yang diambil daripada ruangan komen di laman Facebook kami.

1

“Walaupun Aidil tak pernah tolong beli spender untuk dia, tapi yang pasti mesti Aidil pernah tolong bukak spender dia…” – tulis Khairul Efendi.

Pengguna akaun Facebook Odey Tiki Taka cuba ‘meneka’ apa yang Aidil mahukan sebenarnya..

2

“Aidil memang kahwin dengan Rita bukan nak belikan Rita spender…yang Aidil nak yang dalam spender Rita je.. Hee,” tulisnya.

Manakala Zamri Hashim cuba memberikan peringatan agar untuk berwaspada kepada lelaki-lelaki yang ingin mencari pasangan hidup.

3

“Pompuan jenis memang tak boleh ambik buat bini, sebab kalau dah gadus macam-macam yang dalam dia kasi cerita,” ujarnya.

Pengguna nama akaun Shazzy Mazzy Moo pula menyifatkan rentetan pergaduhan kedua pasangan ini sebagai bahan hiburan.

4


“Jadi bahan lawak plak diorang ni, bagus-bagus...keep on entertaining us,” tulisnya.

Muammar Kikin pula menyifatkan yang mana seluar dalam Rita Rudaini mungkin harganya mencecah ratusan ringgit, sehingga tidak mampu dibeli oleh Aidil.

6

“Bhahahahaha… spender Rita selai harga beratuss ringgit, memang Aidil kene fikir 2-3 kali nak beli, Aidil sendiri pon agak eh pakai spender beli longok kat pasar malam…bahahahahha…,” tulisnya.

Bak kata Herman Rakey pula, mungkin akan ada syarikat yang ingin menjadi sponsor kepada pakaian dalam Rita Rudaini pula…

7

“Mungkin lepas ni banyak la syarikat atau individu yang berminat untuk sponsor atau jadi penaja spender untuk Rita..,” tulis Herman.

Manakala Khairul Hafiizh pula menyifatkan golongan lelaki memang hebat dalam membuka pakaian dalam wanita, namun sebaliknya pula jika untuk mengenakan kembali, apatah lagi membeli.

8

“Orang laki ni kalo bab bukak spender memang hebat, nak tolong pakai kan balik belum tentu. Inikan pulak nak belikan..,” tulisnya.

Manakala pilihan terakhir kami ialah daripada Nik Akhbar Hafidz, dia memberitahu akan dirinya sendiri tidak pernah membelikan seluar dalam untuk isterinya dan isterinya tidak pernah membelikan untuknya.

5

“Rasanya aku tak pernah beli spender untuk bini aku dan bini aku pon tak pernah beli spender untuk aku…over romantic Rita nih….,” tulisnya. – MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori