Friday, April 26, 2024

Creating liberating content

Bekas Isteri Donald Trump...

Washington: Bekas isteri Donald Trump, Ivana Trump, meninggal dunia pada usia 73 tahun,...

Wanita Kerugian RM5,000, Beg...

BUTTERWORTH - Seorang suri rumah kerugian lebih RM5,000 selepas wang tunai dan barang...

Bayi Perempuan Didera Maut...

IPOH - Polis menukar kertas siasatan kes kematian seorang bayi perempuan yang dipercayai...

Terima Ancaman Bertulis, Pesawat...

SYDNEY - Penerbangan Tigerair dari Sydney ke Melbourne terpaksa berpatah balik selepas menerima...

Lelaki ‘Hilang’ Kemaluan Dikerat Kekasih Gelap

BEIJING – Seorang wanita di China bertindak nekad memotong batang kemaluan teman lelakinya itu kerana mangsa enggan menceraikan isterinya, lapor media tempatan.

Lelaki tersebut, ahli perniagaan yang hanya dikenali sebagai Liu, berusia 50 tahun; sebelum ini pernah berjanji untuk meninggalkan isterinya dan akan memulakan hidup baharu bersama kekasih gelapnya itu

Berang kerana janji yang tidak dikotakan selepas menunggu bertahun-tahun lamanya, suspek yang hanya dikenali sebagai Zhang bertindak memotong kemaluan teman lelakinya itu.

Perempuan simpanan tersebut bertindak melakukan perbuatan kejam itu di sebuah bilik hotel di bandar raya Hangzhou, ibu wilayah Zhejiang itu.

Baca: Kajian Dapati Saiz Zakar Lelaki Moden Makin Pendek

Juga: Awas Zakar Lelaki Jika Isteri Tidur Posisi Atas Tubuh Suami

Menurut saksi yang juga kakitangan hotel tempatan berkenaan, lelaki tersebut menjerit kuat dan berlari keluar dari bilik dengan kesan darah.


Ahli perniagaan itu dilaporkan keluar dari bilik dalam keadaan separuh bogel untuk mendapatkan rawatan. Saksi turut melihat seorang wanita keluar dari bilik hotel berkenaan tidak lama selepas itu.

“Apabila masuk ke dalam bilik itu, saya menemui sebilah gunting dan bahagian alat sulit lelaki itu yang terputus,” katanya.

Sementara itu, menurut polis, wanita berkenaan gagal dikesan dan kini sedang dalam buruan pihak polis. Namun, polis enggan mengulas sama ada alat sulitnya berjaya disambung atau tidak. – Metro.uk

https://youtu.be/Wkm4LzBR7OI

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori