Friday, April 26, 2024

Creating liberating content

P Ganapathy Terus Serang...

KUALA LUMPUR – Bekas Ketua Cabang Seputeh, P Ganapathy yang dipecat semalam terus...

Ibu Bapa Keluh Amalan...

KUALA LUMPUR - Ibu bapa dan ahli keluarga kanak-kanak yang belajar di sekolah...

Krisis Air 20 Tahun...

JERANTUT: Seramai 700 penduduk Felda Sungai Retang di sini, sudah boleh menarik nafas...

Anwar Mampu Raih Mandat...

ATAS kertas, Datuk Seri Anwar Ibrahim boleh dianggap sudah menang kerusi Parlimen Port...

Anak Trauma Ibu Bapa Sering Lakukan Seks Secara Terbuka

GENEVA – Sepasang suami isteri telah dihadapkan ke mahkamah di Switzerland kerana menyebabkan anak-anak perempuan mereka trauma akibat perbuatan pasangan itu sering melakukan seks di merata tempat di rumah mereka.

Anak sulungnya yang kini berusia 23 tahun, telah keluar dari rumah terbabit ketika berusia 11 tahun kerana tidak tahan melihat ibu dan bapa tirinya yang tidak tahu malu itu bersetubuh secara terbuka.

Pasangan berkenaan juga sering berbogel di rumah mereka. Mereka dihadapkan di sebuah mahkamah di Vevey dekat sini. Kedua-duanya bagaimanapun menafikan dakwaan tersebut.

Siasatan polis bermula selepas jiran pasangan berkenaan melaporkan bahawa pasangan disyaki melakukan penderaan seksual ke atas anak mereka yang berusia lapan tahun.

Namun pemeriksaan doktor tidak menemui sebarang bukti bahawa berlaku penderaan seksual. Polis bagaimanapun terus menyiasat bagi mencari punca anak-anak mereka menjadi trauma.


Menurut anak sulungnya, pasangan itu melakukan seks di ruang tamu, balkoni dan di dalam kereta tanpa cuba menyembunyikan perbuatan berkenaan.

“Mereka tidak pernah menutup pintu. Ada sekali tu dalam kereta yang diletakkan di tempat letak kereta depan rumah. Saya masih ingat reaksi wajah mereka,’’ katanya. – mynewshub.cc

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori