Tuesday, March 19, 2024

Creating liberating content

Terima Hakikat, Jangan Susahkan...

MARANG - "Menang atau kalah, kena terima hakikat, jangan menyusahkan rakyat dan negara,"...

Selamat Kerjakan Umrah, Hanez...

SEPERTI Rozita Che Wan, pelakon jelita Hanez Suraya juga mengikuti jejak langkah untuk...

NADMA Sedia 50,000 Kit...

PELABUHAN KLANG – Agensi Pengurusan Bencana Negara (NADMA) menyediakan 50,000 kit makanan untuk...

Bot Dan Kru Vietnam...

LABUAN - Polis Marin Labuan menahan lapan nelayan Vietnam, termasuk juragan, dalam operasi...

Samsung Lancar Kamera Kompak NX1

KUALA LUMPUR – Samsung Malaysia Electronics melancarkan NX1 yang cukup revolusioner, kamera gabungan reka bentuk yang canggih, teknologi terkemuka industri dan kepakaran inovasi Samsung yang telah menerajui kamera sistem kompak yang sangat pantas (CSC).

NX1 memiliki ciri-ciri pengimejan berterusan 15FPS, fokus auto yang unik (AF) Sistem III dengan petunjuk AF Pengesan Fasa 205 dan Penderia CMOS BSI APS-C 28 MP untuk kualiti imej yang unggul, prestasi yang serba boleh serta mutu ketukangan yang tepat.

Naib Presiden Mobile, IT dan Pengimejan Digital Samsung Lee Jui Siang dalam satu kenyataan, berkata kamera NX1 merupakan puncak kemajuan kepakaran fotografi Samsung dan akan memberikan kualiti fotografi profesional untuk semua orang.

“Dengan pelancaran NX1, Samsung telah mentakrifkan semula apa yang boleh dilakukan dengan lensa kamera yang boleh bertukar ganti, membolehkan jurugambar mendapatkan kualiti pada tahap yang tidak pernah dibayangkan sebelum ini dalam setiap satu imej yang mereka tangkap,” katanya.


Samsung NX1 boleh didapati di semua pengedar sah Samsung pada harga yang dicadangkan iaitu RM4,699 (badan kamera Samsung NX1 sahaja). – BERNAMA

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori