Thursday, April 18, 2024

Creating liberating content

Felda United Lega Dapat...

KUALA LUMPUR - Felda United FC akhirnya menerima lampu hijau daripada Konfederasi Bola...

KPDNKK Gesa Peniaga Lain...

KUALA LUMPUR - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) menggesa lebih...

Gagal Bayar Cukai RM77,000,...

KUALA LUMPUR - Kegagalan melunaskan cukai pendapatan berjumlah RM77,000 membawa padah buat pelakon...

CAP Dakwa Harga Sayur...

Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) menggesa Kementerian Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal...

Cedera Patah Bahu Tak Halang Tomok Berpuasa

PELAKON dan penyanyi, Shah Indrawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Tomok patah bahu kiri selepas terjatuh ketika sedang bermain bola sepak, pada Oktober tahun lepas.

Susulan itu minggu lalu, Tomok telah menjalani pembedahan bagi mengeluarkan besi yang dimasukkan ke bahagian yang cedera dan dia telah berkongsi gambar jahitan bahunya itu kepada pengikutnya di Instagram.Screen-Shot-2016-06-08-at-3.42.54-PM-590x375Walapun baru sahaja menjalani pembedahan, Tomok masih meneruskan ibadah berpuasa seperti biasa kerana tidak mahu kecederaan itu mengganggu urusan agamanya.

“Saya baharu sahaja menjalani pembedahan pada minggu lalu untuk mengeluarkan besi yang diletakkan pada bahu yang tercedera dan selepas dua minggu, jahitan ini akan dibuka.

“Saya berkongsi perkara yang menimpa ini untuk dijadikan teladan kepada mereka yang suka bermain bola sepak. Saya berharap perkara ini tidak terjadi kepada mereka.


“Saya tergesa-gesa untuk bermain bola dan mungkin badan saya belum bersedia sehingga menyebabkan bahu patah beberapa minit selepas mula bermain,” katanya kepada Berita Harian.

Bagaimana pun Tomok mengakui doktor melarangnya daripada melakukan kerja berat supaya tiada komplikasi berlaku pada bahunya. -MYNEWSHUB.CC

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori