Saturday, April 20, 2024

Creating liberating content

Sam Masih Belum Sedia...

PASTI ramai yang ternanti-nanti untuk aktor Shaheizy Sam mendedahkan wajah dan nama anak...

Peminat ‘Histeria’ Dengan Rambut...

AHLI kumpulan One Direction (1D), Harry Styles mencetuskan 'histeria' dalam kalangan peminat setianya...

Tudung Termahal Di Dunia...

KOTA BHARU - Jika tudung Bawal Exclusive (BE) bernilai RM50,000 yang sudah dimilik...

Irma Hasmie Tolak Tawaran...

SEJAK kebelakangan ini, ramai barisan artis wanita tanah air mula berhijrah ke arah...

Ya Ke Tu?? Fazura Terima Andai Taufik Batisah Jodohnya

Ketika berlangsungnya program Maharaja Lawak Mega 2014, ramai peminat bukan sahaja teruja menyaksikan aksi komedi peserta yang bertanding tetapi juga mengikuti gosip antara dua orang juri tetap, Fazura dan Taufik Batisah.

Walaupun menafikan perkhabaran mereka telah melangsungkan pertunangan dalam diam-diam, namun Fazura berkata, dia selesa berkawan dengan penyanyi dari Singapura itu.

[ARTIKEL TERDAHULU: Taufik Bijak… Saya Suka Lelaki Bijak – Fazura]

fazura2012_D

Terbaru, dalam satu temubual dengan sebuah program hiburan HLive, aktres Manisnya Cinta Di Cappadocia tersebut berkata, dia menerima seandainya Taufik merupakan jodohnya.

Saya terima kalau jodoh saya. Taufik seorang yang smart, dan kelemahan saya ialah seorang yang smart, well-behaved, yang ada karisma,” tuturnya jujur.

Disogok soalan pada Taufik pula, bintang tersebut berkata, kali terakhir dirinya bertemu Fazura adalah pada tahun 2004 dan mengakui mereka telah lama berkawan baik.


Fazura-Terima-Jika-Taufik-Batisah-Jadi-Jodohnya-ROTIKAYA20150210_0329 Fazura-Terima-Jika-Taufik-Batisah-Jadi-Jodohnya-ROTIKAYA20150210_0331

Bila kita jumpa balik, kita macam ambil gambar selfie-selfie gitu. Benda-benda yang sederhana. Mungkin orang suka nak kaitkanlah.”

Tak perlu rasanya nak mencipta gosip, anda sendiri boleh mentafsir situasi kedua-dua selebriti tersebut ketika ditemubual. Manis dan nampak secocok kan? Ya, orang cakap kalau jodoh pasti takkan ke mana! – MYNEWSHUB.CC

Rakaman Temubual Fazura Dan Taufik Batisah Oleh Program HLive

TINGGLKAN KOMEN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini

Kategori